Pages

Saturday, January 8, 2011

Kecewa tak hilang lagi...

hurrrmmm....
kenapa sampai sekarang...
kecewa itu tidak pandai hilang....
sedangkan hari ini genap....
kita sebulan tidak bersama....
rasa sayang ternyata masih ada...
rasa cinta ternyata masih ada....
tapi pernah kaa kau rasa begitu kepadaku...
setiap hari, setiap masa aku memikirkan kau..
tetapi adakah kau berbuat demikian juga....


Aduh....
tolanglah...
jangan siksa diri ini lagi....
cukup tersiksa sudah diri ini...
tolanglah..


Disaat ini...
adalagi yang membuat aku kecewa...
sedangkan aku cuma mengambil berat pasal dia...
salah kaa aku mengambil berat....
maybe..
aku menyibuk hal nya laa tu....
tapi tak palah....
janji apa yang aku wat...
tidak berniat apa2...
cuma mengambil berat bukan mahu menyibuk halnya...
apa2 pun sowy laa sangat2..... 

No comments:

Post a Comment