Pages

Saturday, May 14, 2011

1 malam berlalu

1 malam suda berlalu....
dia tiada cari aku......
betul kaa dia sayang aku....
aku dapat rasa kan....
diri ku betul2 tiada makna nya....
kesedihan ku bertambah........
kenpa dia tiada cari aku....
dia cakap dia sayang aku.....
menunggu dirimu seperti...
menunggu salji trun d malaysia.....
mungkin aku bodoh....
dia sudah buat aku begini....
aku tetap berharap dia akan bersama aku......
aku tau dia tak akan sayang aku suda.....
tapi sayang ku terhadap dirinya....
sangat laa dalam......





kekecewaan ini....
aku tidak tw mw meluah di mana.....
aku tidak punya pun seorang kawan untuk meluah.....
aku muah d blog pun....
sekejap jak tenang lepas tu tak uda tenang....
cuma 1 jak aku mahu tw dia masi sayang aku atau tidak....
cuma itu jak aku mahu tau......
dia balik2 cakap sayang aku.....
tapi semua itu perkataan dari mulut nya.....
tiada pun dia berbuat sesuatu...
yang menanda kn dia sayang aku.....




minggu ini aku exam.....
aku tidak pasti aku akan lulus exam atau tidak....
hal percintaan ini membuat kan aku.....
hilang fokus pada hal sekeliling....
aku hanya fokus....
samada dia sayang aku atau tdk......
kalau aku taw kejadiaan nya begini.....
aku tidak akan ambil tw pasal dia.....
tetapi kerana sayang ku sama dia yang terlampau....
membuat kan diri ku sendiri tersiksa.....
apa makna semua ini....
ada kaa hal ini sekadar menyiksa aku.....
hati ku suda cukup tersiksa....
jangan bagi dia tersiksa lagi....
aku tidak sanggup tuk menahan kesakitan ini lagi........
cukup laa selama ini diri ku menderita....
selepas ini aku tak mw lagi.....





No comments:

Post a Comment