Pages

Saturday, May 14, 2011

aaiissshhh

kenpa yaa...
hati ku sampai sekarang tak pandai tenang....
apa aku harus buat.....
suda2 laa siksa perasaan ku bha..
adeyy naa...
tolong laa buang semua perasaan curigaku ama dia.....
sampai sekarang aku tidak pasti....
samada dia sayang aku atau lelaki itu....
kenpa balik2 aku mesti pikir hal ini.....
ada ka sesuatu benda yang aku masi tidak tau....
yaa allah...
tolong laa hamba mu ini....
jika ada benda yang hamba mu tidak tw...
tolong laa bgtw hamba mu nie...
tunjuk kn laa perkara sebenarnya.....
cukup menderita suda hamba mu rasa kn nie yaa allah....



kesakitan yang d alami....
sangat sakit rasa nya.....
aku tidak tahan suda mw berbuat apa....
air mata ku mengalir....
tidak pasti bila akan berakhir nya......
setiap detik setiap masa.....
aku selalu memikirkan....
perkara yang telah dia lakukn sama aku.....
aku selalu merasa kn....
diriku ini terbiar suda......
aku tidak pasti samada ko bz wat kerja....
ataw pun ko mlas layan aku n ko layan lelaki laen....
aku tidak ingin menuduh mu....
tetapi firasat ku sangat kuat mengatakn seperti itu....





keyakinan ku trhadap mu suda hilang....
aku tidak pasti samada dia bole datang atw tidak.....
kehadiran lelaki itu.....
telah membuat hubungan kita huru hara....
menyebabkan kita...
bergaduh besar....
tapi apa yang aku hanya mampu buat....
aku hanya mampu berdoa agar hubungan ini panjang....
semua ini terpulang sama kau....
jika kau tetap memilih dia...
aku tidak pasti apa akan berlaku selepas ini....
apa yang aku cuma tw....
aku rela lepas kn kau pergi...
jika ko ingin mencari kegembiraan.....



apa yang kita inginkn....
tidak semuanya dapat....
kita cuma berusaha....
untuk mempertahan kn sesuatu apa yang kita sayang.....
tetapi tuhan akan menentu kn segalanya....
samada hubungan kita ini berpanjangan atw tidak....
tak ingin lagi rasanya...
hati ini berasa sakit....
apa yang aq usahakn....
tuk ilang kn semua kepedihan dan kesakitan...
yang aku alami sekarang ini.....







No comments:

Post a Comment