Pages

Tuesday, May 10, 2011

yeyeye....

huhu....
senang lak haty ku hari nie bha.....
entah laaa...
sejak semalam lagi nie.......
pandai betul uda dia ambil atyku bha.....
tadi pagi jak aku bangun....
aku trus wat mcm biasa laa...
check fon...
wow..punya terkejut aku..
tak penah2 nya dia buat....
akhir nya dia buat semalam...
ahahaha....
ada kaa patut dia terbangun mw gi pipis pun mw sms aku bagitw....
lucu lak bha smpai tringat2 uda pasal dia 1 hari nie....


habis tu tengah hari lak tadi....
aku gtw laa aku mahu tido....
dia pun cakap laa yaa....
aku pun apa lagi tido mati laa......
time aku bangun tu...
aku check lagi fon ku....
ahahaha....
bukan maen banyak sms nya....
mw mengacau aku tido......
best2 semua ayat dia cakap.....
dia cakap laa.....
yang aku tido ada bebeng...
ahaha,, sembarang jak bha...
abis tu dia cakap laa...
muka ku comel klu tido..
ahahaha...
mcm jak dia nampak muka ku klu tido bha......
kilik2 bha......
ndak penah2 nya perangai nya gnie.....
kalau perangai nya terus gini...
alang kaa gembira nya aq....
ibarat gajah memanjat pokok....













No comments:

Post a Comment