Pages

Friday, August 5, 2011

pengorbanan

Assalamualaikum....
hmm...
macam mana ya mw cakap...
rasa dihati nie....
ada sakitnya,ada pegal nya, ada bencinya,
ada juak sayang nya....
aku tidak faham kenpa....
sejak dia pergi kesana....
dia terus abaikan aku....
sedangkan dia penah cakap yang...
dia akan selalu ingat aku..
dan dia tak kn abaikan aku....


dia tak tahu...
macam mana aku rasa sekarang...
dia tahu apa aku alami sekarang....
aku hilang fokus semua benda d sekililing ku....
aku cuma mahu dia sentiasa ada tuk bersama aku....
bukan nya dia abaikan aku.....
dia cakap dia sayang aku...
tapi dia tak pernah langsung tuk ingt aku.....
aku faham ko mesti penat kerja...
tapi apa salah nya kalau kau luangkan masa mu sekejap tuk aku...
kenpa mesti ko tutup fon mu.....


ko tidak tahu mcm mana....
aku tiap malam ingt ko...
aku tak tido gara2 ko....
mata ku tiap2 hari bengkak....
aku tunggu ko sambut panggilan ku...
aku tunggu ko balas sms ku...
aku tunggu ko smbut 3G ku....
tapi apa semua tu sia2.....
kalau betul ko sayang aku...
MUSTAHIL ko buat aku gini....
mustahil ko biarkan aku....


aku dapat rasa kan....
seperti ada lelaki laen dalam hidup mu....
seperti ada penganti suda dalam hidup mu....
tapi aku tidak hiraukannya.....
aku tau ko setia....
TAPI sejak ko d labuan...
ko langsung lupakan aku.....
tiap2 hari aku cari ko...
tiap2 hari aku tunggu ko....
tapi ini ko balas sama aku....
aku merayu sama ko...
kalau ko betul2 sayang aku....
tolong laa jgn ko buat aku begini.....
aku rasa seperti ko...
menyiksa aku pelan2.....
tolong laa...
jangan buat aku begini.....
aku merayu sama ko....
aku akan sujud d kaki mu.....
tpi tolong laa...
jangan buat aku begini...... 

No comments:

Post a Comment