Pages

Sunday, August 7, 2011

tekanan hidup

makin hari makin tekanan...
ada jak tekanan yang ada dalam hidupku.... 
aku betul2 tidak kuat suda....
aku rasa seperti tiada gunanya hidup.....
makin lama lagi aku hidup...
makin gila aku dibuatnya...
tolong la suda2 laa bagi tekanan....

kenapa hidupku mesti begini.....
apa salah ku.....
kenpa orang aku syang selalu abaikan aku...
kenapa....
dia suda tidak sayang aku kaa...
aku tekanan aku stress....
aku perlukan dia untuk hilangkan semua tekanan...
tapi dia abaikan aku....
di mana aku harus perlu untuk meluahkan masalah ku.....
aku tidak bole tangguh suda masalah begini......

dia suda bosan dengan aku....
dia suda penat dengan aku....
dia suda lupa aku......
dia suda abaikan aku....
aku harus bagaimana lagii....
kimak bha.......

No comments:

Post a Comment