Pages

Tuesday, August 9, 2011

terima kasih banyak

terima kasih....
ko suda berjaya mempermaen kan perasaan ku....
aku tahu aku sapa...
aku tahu aku budak...
yang umur cuma 17 tahun....
tapi aku ada perasaan juak....

sejak dari dulu lagi aku tahu ko ada lelaki laen....
perubahan yang ada terhada ko terlalu banyak....
sehingga aku sendiri ko bole lupakan....
apa salah ku terhadap ko selama ini......
aku setia menanti ko....
aku setia dengan ko...
setia terhadap ko....
tapi kenapa mesti aku trima nasib begini....

begitu mudah ko ungkap perkataan BREAK...
sedangkan sala ku tiada.....
ko sengaja menyakiti ku....
ko menyiksa hidup ku......
ko tidak perna hargai pun.....
air mata ku ku yang mengalir...
di saat ko ingin tinggal kan aku......
kalau ko membenciku sekali pun...
jangan laa sampai ko buat aku begini....
ko sedarka....
yang aku ko telah sakiti......

ko pikir laa baik2.....
aku cukup tahan perangaimu....
yang selalu abaikan aku...
tetapi aku tetap setia menanti mu...
bab aku terlalu sayang kan ko..
terlalu cinta kn ko.....
tapi semuanya sia2......
apa semua ini....
tolong laa...
tolong laaaaaaaa...........................

No comments:

Post a Comment